Pepp!

Åh, idag ska bli en bra dag!
Jag är ledig, och ska ägna förmiddagen åt att fixa i stallet. Mocka, rida, pyssla...

Sen ska jag packa, för när Nikki slutar skolan så åker vi till Umeå tillsammans med mamma och syster.
Nikki ska få vara med sin pappa hela helgen, jag ska på VULK-utbildning, mamma ska umgås med min bror som bor i stan och syrran ska träffa vänner.
Ikväll ska vi dock umgås allihopa (utom Nikki då) och bara ha det bra.
Jag längtar!

Det ska bli så roligt med VULK:en, och så längtar jag såklart efter min lillebror.
Det enda som är dåligt är att jag missar equiterapeuten Anna som kommer imorgon. Men som tur är så har jag ju min bästa Emma. Hon tar hand om Crespo och ska vara med honom när Anna går igenom honom. Det känns tryggt. Emma känner ju Crespo så väl och hon är helt insatt i hur han känns och fungerar, så jag är helt trygg med det. Sen har ju Anna behandlat honom regelbundet under en rätt lång tid, så hon vet ju också vad hon har att göra med. Förhoppningsvis så ska det inte vara några konstigheter. 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Vad är VULK för någonting? ^_^

2015-11-20 @ 09:08:57
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

sv; åh lät ju superkul!!
Nä han har inte EMS så vitt jag vet... :)

2015-11-23 @ 09:08:01
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0