Livet

Igår var verkligen en sån bra dag.
Vaknade vid 7,30 och åt frukost med Robert. Sen åkte vi upp till Golisen med tårta till Torsten som fyller år.
Hämtade upp mamma på vägen och efter att vi fikat tog jag, mamma och mormor en promenad bortåt vägen och tände ljus för mormors bortgångna släktingar.
Jag får aldrig sådan ro i kroppen som när jag är i Golisen. Det är det enda stället som jag känner mig hemma på, och att få spendera tid med mormor känns värdefullt.

Väl hemma igen åkte jag och Robert till stallet. Nikki kom tillbaka från Umeå, jag joggade en fin Crespo i ridhuset, Robert var ute och jobbade med Lilleman i skogen, och sedan lagade vi middag tillsammans innan vi åkte runt och tände ljus hos Lindy och Roberts föräldrar. 


Nikki drog iväg på fest, och jag och Robert fixade i stallet och drack kaffe hos min pappa.
Sen avslutade vi kvällen hemma. Jag och Nikki låg och läste och pratade rätt länge innan hon somnade.

Vissa dagar är liksom så bra bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0