Läxa

Idag har jag och Crespo tränat på läxan från i söndags.
Min uppgift var att böja på armarna, hålla in dem mot kroppen, släppa ner skänklarna, vinkla om händerna och framförallt sluta vara så mesig!

Crespos uppgift var att svara framåt för skänkeln, att runda sig mer och inte springa runt och spänna underhalsen.

Faktiskt tycker jag att vi gjorde en bra insats båda två. Tyvärr ville datorn inte riktigt vara med igår, men ikväll hoppas jag att jag ska få upp alla filmer från träningen.
Anledningen till att det gick så bra idag var nog just pågrundav de filmerna. Jag blev nämligen så förbannad när jag såg dem och tänkte att nu jävlar får det vara nog! Nu måste det hända något!
Så nu är det skärpning, nu måste vi lägga in en högre växel om det överhuvudtaget ens ska bli tal om några tävlingar i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0