Barnkalas och solsken

Idag har Nikki haft barnkalas nere på ridskolan. Åtta glada tjejer har ätit tårta, ridit, haft skattjakt och lekar. Väldigt lyckat kalas, Nikki hade så roligt! Duktiga stortjejerna i stallet höll i hela jippot och de är så duktiga med barnen. Jag kunde luta mig tillbaka med en kopp kaffe.

Robert har byggt en packkälke, och tog en tur med Lilleman i skogen. Solen har strålat hela dagen och det har varit ljuvligt.

Crespo fick ett lätt pass på lina nu ikväll. Jag hade tänkt rida egentligen, men jag var så sjukt trött och hade huvudvärk och kände mig jäktad och då är det som bäddat för trubbel, så därför tog jag den enkla vägen idag.

Sen har vi handlat en massa inför kalas nummer två som blir imorgon. Nu ska jag pusta en stund på soffan. Det blev en rätt lång dag i stallet idag. Vi åkte dit vid 9.30 och var inte hemma förrän kl 19. Tur att samtliga familjemedlemmar trivs i stallet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0