Filmer från träningen

Här kommer lite filmklipp från träningen igår. Sorry för den konstiga musiken, men jag valde att lägga in den istället för Robert och Eskils kommentarer bakom kameran, haha!
 
Vi jobbade mycket basic igår, precis som vi måste för att saker och ting ska bli rätt. Mitt problem med Crespo är att han är väldigt långsam och gärna gör sig lång. Själv är jag också väldigt långsam i min hjälpgivning så det är inte alldeles lätt för mig att få honom kortare och kvickare då jag själv har svårt att vara kvick och hitta rätt tajming. Men jag tycker ändå att man ser flera gånger på filmerna att jag lyckas "picka till" honom i rätt ögonblick och att han kommer ihop mer och använder bakbenen på ett bättre sätt. 
Det finns såklart mycket att önska men det känns som att vi är på rätt väg. Nu skulle vi bara behöva Idas ögon på oss minst en gång i veckan eller gärna ännu oftare, men jag hoppas att vi snart får ordning på fordon och transportmedel så vi kan få lite mer kontinutet i träningen.
 
Men ärligt, visst har jag blivit bättre med mina armar? Tror bara Ida var tvungen att säga till mig 48 gånger igår om att jag inte skulle ha armarna raka. Det är en förbättring med typ 100% sen sist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0