Full fart

Jag fick upp farten ändå. Efter att jag röjt upp här hemma tog jag en powernap på 20 minuter och sen var jag en ny människa.
Åkte ner och mockade, harvade ridhuset och städade bilen.
Sen tog jag och Nikki en glass på Stenmans innan hon åkte ut till Hannah och Nicklas i Storholmen. Själv svängde jag förbi på Bergbacka på en kopp kaffe och sedan red jag Crespo i ridhuset.

Han var lite trött efter passet.

Hästarna fick gå in tidigt idag då det drog in ett åskväder, och jag tror de tyckte det var skönt att få komma in från den tryckande värmen och all brems.

Jag åkte ut till Storholmen då jag var klar i stallet. Vi grillade och åt en sen middag på bryggan.


Vid halv nio var vi på plats i stallet för sista gången idag. Vi pysslade om hästarna, lindade ben, sopade, mockade och fodrade. Nikki hjälper till jättebra i stallet.


Imorgon blir det ännu en tidig morgon i stallet.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Johansson

Verkar varit en mysig dag 😊

2015-07-14 @ 23:06:04
URL: http://meirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0