Huvudvärken from hell

Jag vaknade i natt av att det kändes som om hela mitt huvud skulle explodera. Klev upp och svepte i mig två Alvedon men det hjälpte inte, så jag har mest legat och vridit och vänt hela natten.

När jag vaknade imorse var det ännu värre. Nu har jag proppat i mig lite mer tabletter och försöker att tänka bort huvudvärken. Jag har verkligen inte tid med detta!
Crespo ska ridas och jag har massor av måsten idag. Måste verkligen piggna till om det inte ska bli pannkaka av alltihop.

Tips på att bli av med huvudvärk? Finns det några huskurer?


Kommentarer
Postat av: Åse

Huskurer är värdelösa. Piller är bra. Jag vaknade också med huvudvärken från hell idag, gick över efter Ipren och Imigran och massa kaffe.

Svar: Provade Alvedon och kaffe, men det hade ingen effekt. Tog en Diklofenak nu och hoppas på bättring.
Emily

2015-01-28 @ 20:27:05
URL: http://teamtoyra.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0