Underbar kväll

Ikväll har vi haft en riktigt härlig tjejkväll i stallet. Plus Crespo förstås.
Jag, Nikki och Emma har pysslat, masserat, ryktat, ridit, pratat och skrattat i flera timmar. Då regnet strilade och brännmyggen svärmade utanför, hade vi mysigt i ett lugnt och stilla stall.

Nikki fick rida Crespo ikväll och han är så himla snäll. Trots att han bara skrittat i tre veckor så bar han henne runt över cavaletti och i slutet travade hon på honom för första gången. Inte den minsta tillstymmelse till bus. Han kanske skulle bli en bra ridskolehäst?
Filmklipp finns på min Instagram emilystighall.


Nu känner jag mig helt lugn i kroppen och all oro, frustration och ångest är som bortblåst. Stallet är min medicin, thats for sure!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig hon är 😃 det blir nåt av henne /Marlene 😃

2015-08-29 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0