Knäckt

Dagen har gått i ett. Jag har irrat hit och dit för en massa måsten, och ju längre dagen gick, ju ondare fick jag i magen. Det började någonstans i mitten av magen och sen vandrade smärtan längre och längre upp tills jag började få svårt att andas.
Då insåg jag att det var en låsning i bröstryggen,  som jag brukar få då och då. 
Som tur var så var Emma J på plats på ridledarmötet som vi hade på eftermiddagen och eftersom hon pluggar till osteopat så slängde hon upp mig på ett bord och knakade och bände i mig lite, och så sa det klock och så var smärtan och andnöden borta!

Efter en stressig dag kände jag att jag behövde en helkväll i stallet för att komma till ro, och det fick jag verkligen. Nikki red Zafir och sen red jag Crespo.
I slutet tog dock barnen över hästarna och klockan var alldeles för mycket innan vi slutligen kom hem.
Imorgon blir det ett lugnare tempo.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Åsnan ser ut som en liten köttbulle 😂

2015-08-31 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0