Hästhelg

Oj, det känns som att vi inte gjort något särskilt i helgen, men ändå har vi varit igång från morgon till kväll.
Det började med att jag och Emma drog till Sundsvall för att hämta hem ridskolans nya häst. Vi var inte hemma förrän 21.30, så det blev ingen motion för hästarna den dagen.

Sen har det bara varit stallet för hela slanten. Robert har ägnat all tid åt Lilleman. Han har kört, ryktat och även gett Lilleman en välbehövlig dusch.

Även Zafir fick duscha igår, och eftersom Nikki haft hand om honom hela helgen så har det blivit en del ridning både på ridbanan och i skogen.



Och själv har jag lyckats bli stucken av antingen en geting eller en brems. Allergisk som jag är så har min arm svullnat något enormt! Robert kallar mig Karl-Alfred.

Nu ska jag snart hoppa isäng då morgondagen bjuder på ännu en resa. Ytterligare en ridskolehäst ska hämtas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0