Träning

Crespo gick jättefint på träningen igår. Som vanligt är det mig det sitter i när det blir fel.
Något som kändes riktigt bra var att jag började få kläm på slutorna. Äntligen!
Jag har undvikit att rida slutor för det känns som att jag inte alls vet hur man gör. Men igår fick jag in känslan för hur jag skulle göra, så nu kanske det funkar med lite träning.

Tyvärr så filmades det ingenting med min telefon, men jag ska försöka få över filmen som Pernilla filmade med sin mobil.

Idag skrittades Crespo för hand i 45 minuter, och så stretchade vi och masserade i vanlig ordning. Nu ska jag sätta fart så jag hinner allt jag ska göra innan mina lektioner ikväll.


Kommentarer
Postat av: JennyM

sv: Det är precis detta jag menar, då sitter vissa människor (i detta fall du) och försöker korrigera detta och hitta lösningar osv.. Sedan sitter det folk som tillåter detta på sina djur för dom tycker att det är lite coolt med "svåra" hästar.. Dessutom är dom oftast väldigt duktiga på att visa upp och skryta om det - helt oförståeligt!

Haha, men jösses.. Hur tänker vissa människor?! Är det ens ett alternativ att låta sin dotter får en sådan häst? Ja, hoppas verkligen det gick fram! :)

2015-04-25 @ 01:46:19
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0