Snabb update

Oj, vad jag inte haft tid att blogga på sistone.

Vi åkte som sagt till stugan i lördags efter att ha gjort bort stallsysslorna och ridit Crespo. Härliga dagar med skoter, fiske, god mat, sol och allt annat härligt som fjället bjuder på.





I måndags åkte Nikki till sin pappa och jag och Robert stannade en natt extra i stugan. På tisdagen åkte vi hem. Och sen har det rullat på med jobb på annan ort för min del på dagarna, och så stallet här hemma på kvällarna. Crespo har varit riktigt fin att rida!

Nu har jag städat lägenheten och ikväll ska Crespo jogga lite och imorgon kommer equiterapeut Anna tillbaka.

Sådär, nu vet ni att jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0