Renovering

Nu är det höst och tävlingarna är över för vår del.
Vi skulle egentligen åka till Umeå i mitten på månaden, men jag valde att stryka mig då det är så mycket annat på schemat för Crespos del just nu.
 
Förutom träningar varannan helg så kommer sadelutprovaren tillbaka och ska kolla att min sadel fortfarande passar. Sedan ska Crespo få träffa både tandläkare och equiterapeut, så det är en riktig helrenovering för killen.
Jag känner att det helt enkelt blir för mycket att klämma in en tävling också, mitt i allt annat, och även om det känns lite trist, så är det ju inte så länge kvar tills nästa säsong drar igång.
 
Jag tänker använda de här månaderna till att, förutom renovera hästen, träna vidare och introducera kandar så smått, och förhoppningsvis kan vi starta MSVC i slutet på februari.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0