Bildbevis

Eftersom jag är dålig på att uppdatera, så gör jag det enkelt för mig.
 
 
Nikki har börjat på ridskola, och lyckan är total.
 
Efter en helg med lite sömn och hård träning, tog jag och Pixi en mysig vila på sängen. Ingen kan se så otroligt avslappnad och go ut som Pickalurven.
 
En kväll gick jag, Nikki och Wilda upp på berget bakom vårt hus. Det har en utsikt som är fantastisk. Det är det jag älskar mest med Vilhelmina: naturen runt knuten.
 
 
Wilda bor hos oss rätt mycket nu när syrran jobbar, och det är numera lite trångt i sängen. Tur att Robert jobbar borta på veckorna. Jag vet inte annars var han skulle få plats, bland alla hundar, katter och ungar.
 
Som vanligt hänger vi en del i stallet.
 
 
"Mamma! Crespo skulle passa i hängöron!"
 
När Nikki är på förskolan, passar jag alltid på att ta ett morgonpass med Crespo. Det gör oftast att hela dagen blir roligare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0