Fettstudie

Januari 2014:
 
 
April 2014:
 
 
September 2014:
 
 
November 2014:
 
 
 
 
Brukar försöka komma ihåg att fota Crespo lite nu och då för att se hur han ändrar sig i kroppen. Det har varit rätt svårt att få honom att lägga på sig både vikt och muskler och jag har länge tyckt att det inte hänt någonting.
Men många påpekar att han ser rundare ut, och när Andrea Waller var här och mätade honom så fick jag se svart på vitt att han hade breddat sig över ryggen. Nu kan jag faktiskt se det själv också när jag ryktar honom tillexempel, och speciellt när jag rider så känner jag att han har lagt på sig. Halsen är mycket maffigare nu än tidigare.
 
Men ändå, när jag tittar på bilderna tycker jag han ser likadan ut mest hela tiden. Suck! Det kanske är som när man själv står och speglar sig? Man är sååå snygg i spegeln, men sedan när man ska ta en bild på den där hottien i spegeln, så visar bilden något slags överviktigt träskmonster? Jäkla skitkamera. Måste vara fel på telefonen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är som att kameran lägger på x antal kg på en själv medans den drar bort en massa från hästen!

Min vita är ju smäckert byggd, arabkorsning som han är, men nu under hösten tycker jag dels han fått hals! O blivit allmänt rund o fin i kroppen men han ser ändå ut som en sparv så fort kameran åker fram!

Svar: Ja det är trist när man står där och tänker "Jäklar så biffig han ser ut" och sen när man kollar på bilderna så blir man liksom "Va!? Vad är det där för stackars magert benrangel?"
Emily

2014-11-03 @ 19:36:50
URL: http://www.Hannaforsberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0