Sen senast i bilder.

Eftersom jag varit lite dålig på att uppdatera så gör jag det lätt för mig.
 
Nikki, som är alla djurens bästa vän, gör sitt bästa för att hinna med alla. Här med favoriten Pixi.
 
Och en gullig kanin i Åsele.
 
Och morfars hund, Ginza.
 
Jag och morsan åkte till Umeå en helg, där jag tränade på att slappa på syrrans säng och ta såkallade selfies...
 
...medan min bror tränade på att utsätta sig för Toughest.
 
Inte för att på något sätt skryta eller så, men...han var fan bäst! Eller iallafall 72:a bäst av ungefär 2500 deltagare. Ungjäkeln, som knappt ens tränat och som aldrig gjort något liknande tidigare (om man inte räknar att han klättrade upp och ramlade ner från vedbodtaket när han var sju år) sprang de 8 kilometrarna och avverkade de drygt 40 hindren på 41 minuter! Galet!
 
 
Crespo har varit hemma i regnet. Stackaren höll på att frysa ihjäl. Tur att han är så bortskämd att han fick komma in och mysa med en massa varma täcken istället.
 
 
Och Nikki fortsätter att gosa med allehanda djur...
 
Och busa med mamma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0