Lyxhustrun spenderar

På senare tid har det blivit en hel del shopping.
Helst handlar jag ju som jag nämnt tidigare på Tegs Hästsport i Umeå. Förutom att det är en supermysig och fin butik så har de massor av olika märken och jag hittar alltid det jag behöver. Plus att det är supertrevlig personal och man går alltid därifrån i ett lyckorus.

Förra helgen köpte jag ett schabrak från Schockemöhle.
(Jag har glömt att fota mina egna grejer, så nu har jag snott bilder från Google och diverse bloggar, hoppas det är okej!)
 

Ett annat favoritstopp är Pegasus Hästshop ute på Umåker. Därifrån går man garanterat inte tomhänt då de har ett enormt sortiment, och såklart också trevlig personal.
Sist jag var där köpte jag ett par vita Pikeur-ridbyxor på rea, har dock ingen bild.
Köpte också ett par nya stigläder; Prestige:
En butik som jag däremot inte är superförtjust i, men som jag besökt rätt frekvent ändå, då det är lätt att svänga förbi på väg till mina syskon, är Hööks.
Där har jag förutom en massa småsaker såsom mansnoddar, nummerlappar, handskar, vita benskydd och andra måste-ha-grejer köpt ett vitt schabrak som faktiskt var riktigt snyggt och som verkar hålla god kvalitet.
JH Collection.
 
Robert fyndade ett Bucas flugtäcke på rea, och visade stolt upp det för alla genom att promenera runt med Crespo till allmän beskådan.
 
 
 
Ja, sen har jag nog handlat lite mer saker som jag inte kommer ihåg just nu, men jag hoppas du är nöjd med uppdateringen Madde?
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Satisfied.

2014-05-23 @ 15:26:30
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0