Stor och liten

Idag hade vi en del måsten på förmiddagen, och det känns som att jag inte gjort så mycket annat idag än att sitta i telefon, skicka mejl, svara på sms och så vidare. Hatar sånt, skulle aldrig klara av att jobba som t.ex sekreterare.
 
Nåväl, efter lunch tog vi oss iallafall iväg till stallet och Nikki blev direkt upplockad av de andra tjejerna som ville att hon skulle vara med och leka. Jag blir lika glad varje gång när jag ser hur bra sammanhållning vi har i stallet. Alla är med och ingen verkar stå utanför gemenskapen.
Jag mockade och tog in Crespo för ett pass i ridhuset.
Nikki blev lovad att rida på Ida, en av shettisarna som lånats in till ridlägret. (Crespo är i sjunde himlen nu, han älskar små ponnys och just nu finns det sex shettisar i stallet).
 
Nikki och Ida.
 
 
 
Nikki var jätteduktig och med assistans av Josse, som äger Ida, kunde hon både trava och rida cavaletti.
Crespo gjorde också bra ifrån sig. Fortfarande lite stel åt höger, men han lossnade fint och vi red lite programdelar med många halter, som vi måste träna mer på.
 
 
Nu har vi landat hemma och jag ska snart försöka fixa någon slags middag. Sen åker vi ner till stallet igen. Som vanligt.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

VI HAR KORV!!!!! (Nostalgi när det är som bäst).

Svar: Hahaha, som att det var någon slags könssjukdom.
Emily

2014-06-18 @ 17:07:14
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0