Throwback Thursday

Idag yr snön utanför fönstret och allt känns rätt trist.
Nästa vecka ska jag och Crespo åka till PH Vet i Timrå och liksom kombinera equiterapeutens arbete med en vetcheck. Jag tycker att han har en rörelsestörning som är lite diffus, och även om han inte haltar eller så, så stör det ögat och jag vill kolla upp allting innan vi satsar vidare mot nya mål. Dessutom tycker jag att Crespos humör har varit lite annorlunda, och jag har lärt mig att man ska följa magkänslan så det är det jag tänker göra nu.
 
Inte en jätterolig dag alltså, så därför drömmer jag mig bort mot gamla, lyckliga tider med Lindy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskade, älskade Loppan. Som jag saknar henne än idag.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men MÅGULL, älskade lilla frostbo! Åh, nu när jag ser de där bilderna saknar jag henne också. Hon var verkligen en speciell häst.

2014-12-11 @ 12:45:08
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0