Spöregn

Ute spöregnar det. Känns väl sådär.
Vi har inget torkrum i vårt stall, vilket innebär att man får försöka hänga täckena på boxdörrar och övriga ytor. Opraktiskt och inte vidare snyggt. 
Som tur är har jag dubbla uppsättningar av alla täcken, så jag kan byta till ett torrt tills nästa dag.
 
Imorse var planen att jag skulle rida, men istället försökte jag göra en insats för ridskolans räkning. Dock blev det inget av så hela förmiddagen kändes totalt bortkastad.
Plan B var att rida ikväll istället eftersom ridhuset är ledigt då vi fått avbryta ridverksamheten för i år. Men nu verkar det som att Nikki är lite halvkrasslig så vi får se om jag tar mig iväg ikväll eller om jag blir tvungen att låta Crespo vila.
 
Vissa dagar går det verkligen inte som planerat, och för ett kontrollfreak som mig är det lika med katastrof!
 

Kommentarer
Postat av: emily

Vad händer med ridklubben?

Svar: Vi har väl det lite knapert ekonomiskt och har två gammelhästar som ska pensioneras. Så nu försöker vi få in pengar på alla sätt vi kan för att kunna köpa en ny storhäst.
Emily

2014-12-21 @ 16:33:28
URL: http://teamtoyra.se/livetmedhobbit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0