Som ett ekorrhjul

Det känns som att dagarna är väldigt likadana just nu.
Kylan håller i sig, imorse hade det varit -30 vid stallet. Emma var snäll och åkte ner och Crespo hade fått komma ut i hagen i en timme ungefär medan Emma mockade.
Jag åkte ner vid 10.30 och släppte ut honom en stund igen medan Nikki och Robert roade sig med barbackaridning på nya ponnyn Zafir i ridhuset.
 
Sedan tog vi in Crespo och Åsnan och så fick de skritta i ridhuset i en halvtimme.
Nu har Nikki sin kompis Aurora här och de lägger pärlplattor medan jag roar mig vid datorn.
Måste seriöst piffa upp bloggen, ändra design, fixa till. Är så less på hur den ser ut nu.
Är det någon som vet var man ska vända sig? Någon som är duktig på sånt?
Själv är jag ju så inkompetent som man kan bli när det gäller datorer, så att jag ska kunna ordna det själv kan vi ju bara glömma på en gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0