Sjuk måndag

Vaknade upp med fruktansvärt ont i halsen och feber.
Som tur är så är det riktigt milt ute idag. Termometern visar bara -13 grader och alla hästarna är ute i sina hagar. Personalen är också på plats och kan ha lite koll på busen Crespo, och därför känner jag mig trygg i att stanna hemma en stund nu på morgonen och försöka kurera mig lite.
 
Dricker någon slags pulverlösing i varmt vatten som Robert har köpt till mig. Det smakar skit, så jag hoppas verkligen att det hjälper. Nu när Nikki är hemma och vädret börjar visa sig från sin bättre sida så vill man verkligen inte ligga inne och vara sjuk.
 
Nu ska jag bara hänga tvätten och sedan ska vi åka ner till stallet för att mocka och fixa. Tror dock att ridningen får vänta tills i eftermiddag, då jag förhoppningsvis känner mig lite piggare.
 
Vad gör ni idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0