Bra budgetvaror

I vanligt fall är jag inget stort fan av Hööks.
Men det finns en sak som jag fastnat för i deras sortiment, och det är benlindorna i fleece som kostar endast 99 kronor för ett fyrpack.
 
 
Tycker att dessa lindor är lätta att linda med, de håller bra genom tvättar och de blir inte noppriga. (Inte ännu iallafall)
Eftersom benlindor oavsett pris och kvalitet ändå får räknas som en förbrukningsvara, så är det ingenting jag känner att jag vill lägga ut några stora pengar på.
Dessutom är det roligt att byta färg på lindorna ofta, och matcha med schabrak. Därför väljer jag dessa billigare alternativ och köper flera, istället för att köpa ett par dyra.
 
Idag när jag åkte till Umeå så passade jag på att svänga in och köpa ett fyrpack rosa ridlindor (3 meter) för att matcha det rosa schabraket.
Eftersom Crespo saboterat sina stallbandage (igen) så köpte jag även ett fyrpack med likadana lindor fast 4 meter. De hade också ett bra pris; 129 kronor.  Dock var jag inte så imponerad av dessa. De var väldigt breda och jag upplevde dem lite svåra att linda med.
Men de får väl duga så länge, tills jag hittar några bättre.
 
Vilka är era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att det var på Börjes vi köpte superbra stallindor. De var långa och lätta att linda med och hade bra pris, för de gick ju som sönder ibland..men nu var ju de här ett tag sen, så jag har ingen aning om de ens finns kvar längre..
Vill du ha en hög begagnade och obegagnade lindor i diverse färger så hojta till ;-)

Svar: Ja absolut! Vad har du? 👍⭐
Emily

2014-12-28 @ 00:47:19
Postat av: Sofia

BILTEMA! Tycker deras benlindor är kanon faktiskt. Det enda negativa är att kardborre grejen är lite för lång, men den är bara att klippa av en bit :)

2014-12-28 @ 11:45:27
URL: http://hastochhem.blogg.se
Postat av: Dressyrteamet

Använde rmest benlindor (fleece) från BR. Superbra kvalité och sitter åt riktigt bra. Kardborren sitter på ordentligt och spretar inte ut och håller många tvättar och finns i många färger. Mycket bättre än Mias rs lindorna. BR kostar ca 149-189 kr

Svar: Okej, då ska jag prova dem nästa gång det ska handlas benlindor. (Och det ska det ju nästan alltid göra, eller hur?)
Emily

2015-01-06 @ 17:04:02
URL: http://dressyrteamet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0