Summering

 
Jag är ju som sagt lite för upptagen för att kunna ge denhär bloggen den uppmärksamhet den förtjänar. Men det är bara det att jag har så mycket roligt för mig att jag bara inte kan ta mig för att sätta mig vid datorn. Det är ju som bekant inte heller min favoritsysselsättning.
 
 
Förra helgen åkte jag och mor till Umeå för att bo hos mina småsyskon en helg. Det var gemytligt. Vi gjorde stan (inte så gemytligt kanske, jag gillar inte folk!), åt middag på min kusins restaurang Socialize, tog hundpromenader, spelade Quizkampen. såg på film, skrattade och hade det gott.
 
 
Jag och Robert, eller ja, mestadels Robert, har gjort åtskilliga timmar på vedbacken i Golisen. Torsten har såklart varit med och övervakat arbetet och styrt upp det där med minuter.
 
 
Massor med ved blir det. Och det kan behövas, så TurboTorstens framfart i vedpannan är vida känt. Aldrig kallare än 28 grader inomhus.
 
 
Morbror Erik kom hem och vi promenerade med Loffehunden.
 
 
En dag i Nästansjö. Nikki konstaterade glatt att myrorna vaknat till liv.
 
 
Hunden Kiitos följde med.
 
 
Och Nikki provade på dethär med spinning.
 
 
Pixikatten älskar när vi tvättar, för då kan man ligga på torkställningen och övervaka arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0