Kommentarer

Var man än vänder sig på Internet, om det så är Facebook, bloggar, Twitter eller något annat, så kommer man tyvärr alltid att stöta på det såkallade näthatet.
Jag har aldrig publicerat otrevliga kommentarer på min blogg, av den enkla anledningen att de alltid varit anonyma, skrivna helt utan grund, och helt enkelt inte värda att bry sig om.
Jag tar inte åt mig av elaka kommentarer. Det finns ingen anledning att lägga ner tid och energi på anonyma personer, som inte har en aning om hur mitt liv egentligen är.
 
Det som däremot stör mig, är när jag vet vem som ligger bakom kommentarerna. När jag vet att det är en person som stått mig nära. När jag vet att det är en person i stort behov av att reda upp sitt liv,i stort behov av att lägga ner tid på viktigare saker i livet än att förfölja mig via sms och anonyma bloggkommentarer. Den personen har mitt telefonnummer, min adress, all möjlighet att träffa mig öga mot öga ifall den personen känner för att säga mig något. Därför stör det mig att denna person lägger så mycket möda och energi på dessa kommentarer. De kommer ändå aldrig att bemötas, publiceras eller ens bli lästa.
 
Min egen tid väljer jag att lägga på det som gör mig glad.
Nikki, hästar, vänner, motion, en god bok, jobbet...
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Rock on girl!!! =)

2013-05-10 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0