Kattastrofen

Jag må vara hästlös för tillfället, men ni trodde väl ändå inte på allvar att jag skulle kunna hålla mig ifrån djur?
Min vän Martina är en såndär godhjärtad själ som upplåter hus och hem åt allehandla övergivna, vanvårdade och oönskade kreatur, och när hon meddelade att hon hade en liten mager kattstackare i sin samling så behövde jag ungefär 0,2 sekunder att bestämma mig. Vi åkte till Övik och hämtade hem Pixi, då 11 veckor.
 
Lilla Kattastrofen, nyss hemkommen. 
 
Nikki och Pixi blev bästisar direkt.
 
Och Nikki lånade gladeligen ut docksängen till sin nya kumpan.
 
Älsklingarna.

När man ska ut och promenera, stoppar man kissen i ryggan.

<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, gud vad söta de är! klart man ska ha kissen i ryggan! :)
Vad skönt att det börjar ordna upp sig!
Förstår att det blir stressigt då, men nån gång ska vi väl lyckas! ;) har jag vägarna förbi dig så ska jag höra av mig också :D

2013-03-17 @ 20:33:42
URL: http://beffadusty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0