Nyaste gadden

 
 
 
 
Ja såhär ser den ut. Jag önskar att jag hade en bättre kamera så man kunde få fram färgerna bättre, för den blev verkligen grym!
Men så sjukt svullen som armen är har jag väl aldrig varit med om. Den än nästan dubbelt så stor som min andra arm. Aja, det läker väl. Tvättar och smörjer som vanligt.
 
För övrigt är det en jävla skitdag. Morgonen var bra med ett benpass på gymet och sen hem och äta frukost. Att ha sällskap av R på morgonen än ingen vanlig företeelse, så det var extra härligt att han var hemma.
Men nu när jag vaknade var det som om man vänt på en pannkaka. Helvete så irriterad jag känner mig. Och det på allt!
Men jag vet vad den egentliga irritationskällan är, så jag ska ta itu med den ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0