9D reunion del 2

Erik visade sig ha ett stort intresse för vad folk har att säga...
 
 
Sen beslöt vi oss för att krascha 9C:s fest som hölls på Hällstigen. Väl där möttes vi av Nicklas och dunken.
 
Carro och Kim trivdes.
 
Sen följde en sjuhelsickes trevlig natt som för min del avslutades hemma någon gång kring 03.30.
På lördagen spelades det brännboll (har tyvärr inga bilder därifrån, men ska försöka komma över några så ni får se min sprinterteknik!) och sedan kom Carro hem till mig och sminkade sig och gjorde sig snygg(are).
(Fattar inte ens varför jag är vän med denna människa. Hon är både snäll, snygg, smart och trevlig, plus tusen fler fantastiska egenskaper. Man kan liksom aldrig vara något annat än en kopia av en människa i hennes närhet. Men det mest irriterande med henne är att man inte heller kan ogilla henne. Suck!)
 
Sen vankades det middag på Hotell Wilhelmina.
 
Kim, Johanna, Carro, Jag, Alex, Adam.
 
Oslagbar blick från Carro.
 
Tjaa, det finns väl ungefär en miljon bilder till från denna helg, och många superlativ att använda, men det får räcka såhär. Vissa saker ska nog lämnas osagda...
Tack alla 87:or för en underbar helg, får se om vi blivit klokare om 10 år...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahahahahah! "Kopia av en annan människa" - Du är så mycket mer än så! Tack för att du finns och att vi nu känt varandra i typ 12-13 år - alla borde ha en vän som dig som kläcker sköna kommentarer så som: nu dricker jag en drink till, jag tar en orgasm, det kanske är den enda jag får i kväll?

2013-06-08 @ 10:13:41
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0