2013/2014

Året som har varit började riktigt tungt med en stor förlust. Min finaste svärmor somnade in och lämnade ett stort tomrum efter sig. Sedan har det gått mycket upp och ner för mig. En del saker har varit svåra och tunga, medan det på andra områden gått enkelt och smidigt. En sak som jag är stolt över är att jag för första gången i mitt liv har klarat av att säga nej till vissa saker och inte tagit på mig för mycket arbete för andras skull. Jag har fokuserat mycket på mig själv, och det har gett så mycket. Så ska det fortsätta.
 
Årets höjdpunkt var såklart att få fira julen tillsammans med mina älskade. Nikki, Robert, mina syskon, mamma, goda vänner. Det gjorde att jag för första gången på 11 år såg framemot julen och faktiskt inte hade en enda ångestattack under hela helgen.
Att Crespo blev en del av familjen var såklart också en av höjdpunkterna. Jag hoppas att det fortsätter på samma spår som det gjort hittills.
 
Inför 2014 har jag som vanligt inga speciella nyårslöften eller liknande, men jag hoppas att allt ska flyta på så bra som det gör nu, att jag vågar ta steget att förverkliga en av mina drömmar, och att jag ska våga gå ett steg längre på många plan.
Jag vet redan nu att vissa saker under 2014 kommer att bli svåra, men jag försöker fokusera på målet, och hoppas att jag ska vara stark under resans gång. Allt som betyder något för mig i slutändan är att mina nära och kära är friska och mår bra.
 
Gott Nytt År till er alla, nu åker jag snart iväg och jobbar ett nattpass. Lagomt nyårsfirande för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0