Försvarstal.

"Livet är en dans på rosor
men det är en dans med svåra steg"
- LW, guden.

Madde skrev för ett tag sen till mig att hon saknar min blogg.
Det gör jag med.
Men just nu orkar jag.
Ingenting.

Att kliva upp, klistra fast smajlet och bara andas ut och in är just nu en prestation.
Jag tänker inte dra någon snyfthistoria och vältra mig i min olycka, men jag säger bara att just nu är det förbannat tufft och jag vill litegrann förklara mig.
Jag kanske inte orkar svara på telefonsamtal, kanske inte orkar svara på sms eller stanna till och prata på affären. Ibland kanske jag inte ens orkar föra ett normalt samtal eller ens bete mig som en normal person med social kompetens. Ibland kanske jag beter mig som en riktig jävla bitch.
Men det går över.
Någon gång.

Men just nu måste jag bara försöka hitta fokus från någonstans som jag inte ännu vet var.

Kommentarer
Postat av: emily

Jag känner igen mig Emily. Jag tänker inte säga att jag förstår, för det kan man aldrig riktigt göra, men jag känner med dig... Kram

2011-12-30 @ 20:58:14
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0