Lyxmorsan

Min fina vän Idamari gav mig ett presentkort i födelsedagspresent, så på onsdag ska jag bege mig till Lilla Ängla Spa och avnjuta en 30 minuters ansiktskur. Jag ska bli så fräsch.
Det känns bra nu.
Ansiktskur, som sedan kommer att följas av en tatuering den 21 oktober och sedan är det dags för steg II i min kamp mot mitt hiskeliga hår. Den 1 november ska stackars Linnea på HotStuff nämligen få ta sig an min hårskalle igen.
Jag genomgår verkligen en makeover just nu och det kan liksom bara bli bättre.

Kommentarer
Postat av: idamari

Jag längtar efter tatueringen och hoppas att du får en underbar onsdag.

2010-09-21 @ 15:22:02
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0