Syskonkärlek

Ikväll har vi haft tacomiddag hemma hos mamma i Lerviken. Fina lillasyster har varit hemma på snabbvisit från Umeå, och mamma ville då ha en ny "fin" bild på syskonskaran.


Det började hyfsat seriöst...


...men det dröjde inte länge förrän det som vanligt spårade ur.


Vi gav upp och satte oss istället för att se mästerverket "Sagan om de vises sko", en fantastisk film som vi spelade in i Golisen någon gång under det tidiga 2000-talet, och där jag slog igenom som Rödluvan, med huckle, fotbollsstrumpor och hela kittet.


Och jag förlorade mig själv i 90-talsnostalgi.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahahahaha!!! De vises sko, helt underbart!!!!!!

2010-11-01 @ 01:17:11
Postat av: Madde

Jag har faktiskt fått den stora äran att se den där filmen ^^ Ni är ju för tokiga :)



i verkar ha haft en mysig vecka!

Jobbar du nu igen eller är du sjukskriven än?

2010-11-01 @ 20:19:49
URL: http://nusseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0