Ljuset i tunneln

Idag efter att jag och Emma ridit hästarna i ridhuset så skrittade vi av utomhus.
Solen sken, det var bara -4 minusgrader och helt plötsligt kändes det som att jag såg ljuset i tunneln.
Här uppe i Norrland har vi ungefär 7 månaders vinter, och även fast man är van, så tar ändå mörker, kyla och snö på krafterna.
Men idag kunde man iallafall få en liten påminnelse om att vintern inte är evig, och det lättade iallafall upp min dag lite.
Det senaste året har varit tufft för mig,  och det är fortfarande jobbigt, men jag försöker glädjas åt de små grejerna i vardagen. 
Som solen idag, att Crespo jobbade bra på träningen igår, att Nikki trivs i skolan...

Idag kom min fina syster förbi till stallet med pappas hund Loffe. 

Imorgon ska bara bli en bra dag! Jag ska rida min fantastiska häst, Hannah och jag ska umgås, sen ska jag och Nikki ha tjejkväll eftersom Robert ska bort.
Det kommer att bli bra. Man måste bara tro på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0