Dålig tajming

Jag har fått feber!
Sämsta möjliga tajming alltså.
Nere vid stallet är det idag -32 grader och Crespo har bara varit ute en kort stund på morgonen medan Robert mockade.
Det innebär att förutom daglig motion så blir det skritt för hand också, för att undvika att han står på box för länge.
Men jag planerar att longera istället för att rida, då undviker jag att bli svettig och sedan nedkyld när jag ska hålla mina ridlektioner ikväll.

Jag hoppas verkligen att jag piggar på mig innan imorgon. Efter jobbet ska jag nämligen köra till Umeå för ULK -kursen som jag ska delta i under lördag och söndag.

Men, ingen tid för vila nu. Jag ska åka och hämta Nikki på skolan och sedan vidare till stallet.

Önskar att jag fick göra som Kattmamman... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0