Update

Det blir inte mycket bloggande, men det är fullt upp från morgon till kväll så tiden och orken räcker inte till.

Idag har Crespo joggat i ridhuset och han kändes otroligt fin. Jobbade lite med slutor i både trav och galopp. Det är svårt till vänster, men vi kämpar på.
Avslutade med att skritta ut efter vägen i solskenet.


Lilleman och jag red först lite i paddocken och sen tog vi en tur i skogen.
När vi kom tillbaka rakade jag bakbenen och sen tvättade jag alla benen med Hexocil. Raspen på höger fram vill inte riktigt försvinna,  men vi får fortsätta tvätta och försöka hålla rent och torrt.


Lilleman älskar att bli ompysslad och att vara i centrum.
Jag älskar mina hästar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0