Tisdag

Ännu en dag i hästens tecken.
Efter jobbet åkte jag ner och joggade Crespo lite lätt. Hade inte bästa känslan så det känns bra att Ida kommer och trimmar oss imorgon.


Snabbade mig med mockningen för att sedan rida ett pass på lilla ponnyn Henning. Han är ju förvisso en d-ponny men när man är van med Crespo så känns det som att man sitter väldigt nära marken.

Sen fixade jag med foder, hö och vatten, åkte till Granngården och köpte Mag&Tarm -pulver till Crespo som är lite lös i magen och sen var det dags för Nikki att rida lektion på Zafir.

Efter det putsade jag utrustningen inför imorgon och slutligen tog jag in hästarna, lindade Crespo och pussade dem godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0