True Love

Det finns en del bra saker med min sambo. Typ att han är snygg, hjälpsam, rolig och trygg. Han får mig att skratta, han ställer alltid upp för andra, han nekar mig aldrig något och han utstår det mesta av mina påhitt.
Han låter mig alltid vara lilla skeden när vi ska sova. Han bryr sig om sin omgivning och han lagar allt jag har sönder.
Han är bra på att kyssas och jag tror han skulle göra vad som helst för mig.

Men det finns såklart tillfällen då jag älskar honom lite extra. Som igår.

- Robert, jag har hittat ett vintertäcke till Lilleman. På Strömsbergsgård.se och det kostar 1500 spänn.

- Jaha. Finns det regntäcken också?

- Ja såklart. De kostar ungefär samma.

- Köp det också då. Hans regntäcke är ju så dåligt och gammalt.

Alla hästtäckesnarkomaner där ute förstår vad jag menar.


Bilder från stromsbergsgard.se


Kommentarer
Postat av: Madelene

Raaaawbert!! <3

2015-09-26 @ 19:24:44
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0