Medalj

Känner mig löjligt nöjd med mig själv. Trots extrem sömnbrist har den här dagen liksom flutit på så himla bra.
Jobbade som vanligt på förmiddagen och på lunchen hann jag mocka och fixa stallet.

När jag hämtat Nikki åkte vi hem och åt mellan och jag hann diska och tvätta lite innan vi sen hämtade Aurora som slutade kl 14.

Jag red ett pass i paddocken i strålande solsken. Jag älskar hösten med dess klara färger och friska luft. Att Crespo skötte sig exemplariskt gjorde inte saken sämre.

När Crespo var omhändertagen efter ridningen åkte jag och tjejerna hem och lagade middag för att sen återvända till stallet.
Min syster kom dit och vi hjälptes åt att rykta killarna.

Nu har vi skjutsat hem Aurora, kvällsfikat och jag har betalat räkningar. Känns extra bra att jag dessutom har pengar kvar att köpa ridstövlar för. Yes!

Nu blir det duschen och sedan en tidig kväll. Måste ta tillbaka lite förlorad sömn.




Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

sv; hm, rätt intressant faktiskt!

Det är så skönt när man hinner med allt :D

2015-09-29 @ 07:24:04
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0