Golvad

Alltså seriöst, jag blir tokig!
Jag la mig tid igår. Läste någonstans att kroppen återhämtade sig bäst mellan 22-02 och hjärnan mellan 02-06. Perfekt tänkte jag, här ska återhämtas så det bara smäller om det!

Eller hur. Jag hade sådan fruktansvärd värk i ben och armar (jag får alltid så när jag sovit för lite) så jag snurrade, och vände, och vred. Runt runt runt, hela natten.
Gah. Och jag ville inte ta några värktabletter eftersom min mage flippar ur då.

Summa summarum: Jag ser ut och känner mig som en levande död.

Men det hjälps inte. Nu ska jag snart kila på jobbet och sen väntar såklart stallet, ridning av Crespo och sen har Nikki sin ridlektion.
Bara att peppa igång!


Syrran och Lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0