New in

Helgen som spenderades i Umeå resulterade i en hel del shopping.
På Pegasus Hästsport fyndade jag ett par ridbyxor från Pikeur på rea. 700 spänn och jag är i himlen. Bilder på dem kommer.

På stan blev det lite nödvändigt ont såsom underkläder, ett par byxor, några enkla baströjor att rida i och en mascara.

På Hööks köpte jag ett par CRW Olympia som jag försöker gå in här hemma, och så slog jag till på en mysig fleecetröja från Spooks eftersom det var 15% rea.
Crespo fick ett par tyglar och så handlade jag lite wetflexbandage och nya torkarblad till bilen.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Snyggt, snyggt!

2015-10-06 @ 09:58:27
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0