Den manipulativa schabrakoholicen

Ni vet, jag köpte ju ett nytt schabrak till Crespo i torsdags. Jag är jätteglad över det, för det är sjukt snyggt!
Men dock har jag faktiskt lite dåligt samvete över hur det hela gick till.
Notera: lite. Jättelite. Det är sjukt snyggt.

Hursomhelst.  I torsdags skulle Robert komma hem på kvällen som vanligt. Han jobbar borta på veckorna och brukar vanligtvis komma hem på torsdagar. 
Just den här torsdagen så var jag på jättedåligt humör eftersom jag hade huvudvärk och jag hade inte råd att köpa mitt drömschabrak som råkade befinna sig mitt framför ögonen på mig.

Robert hade oturen att ringa mig just då.
- Hej hjärtat, hur mår du?
- Dåligt, tjurade jag. Jag har ont i huvudet och allt känns skit.
- Hmm, jag är ledsen men vi måste köra imorgon också, så jag kommer inte hem ikväll.
(Ondskefull som jag är såg jag min chans)
- SKOJAR DU!? Uhhuuuu! Jag blir så besviken! Jag har längtat efter dig hela dagen, nu är allt ännu värre...buuhuuu, snyftade jag.
- Jag vet. Förlåt. Jag hade också längtat efter att få komma hem, men... Vad ska jag göra?
(Hehe...)
- Ingenting. Kvällen är ju förstörd ändå.
- Mm, jag vet, men jag kan inte göra något åt det.
- Nä, fast sadelutprovaren råkar ha med sig ett supersnyggt Equiline- schabrak som är brunt och skulle passa Crespo perfekt! Och jag har inte råd att köpa det, och det gör mig ännu ledsnare...
- Suck.
-... Snyft...
- Be henne skicka faktura.

Jag är en hemsk, hemsk människa.

Men jag har ett väldigt snyggt, brunt schabrak från Equiline. 


Kommentarer
Postat av: Maddan

Haha! Jag tycker att du är hur kung som helst😊

2015-10-27 @ 08:13:22
Postat av: Monixx

Haha fyyy den var ful. 🙈 Fast så bra!

2015-10-27 @ 09:40:04
URL: http://monixxen.wordpress.com
Postat av: Madelene

Du är en hemsk, hemsk människa! ;P haha!
Men du har då en himla fin karl <3 :)

2015-10-27 @ 11:25:38
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0