Tävlingsåret 2015

Tävlingsåret som gått blev väldigt kort för vår del. 

Lappmarksyttarna:
Dag 1, LA:4
Ett ojämnt program där känslan gick från toppen till botten och tillbaka flera gånger.
Resultatet: 62,162%

Dag 2, LA:3
Här var jag nära att utgå efter halva programmet. Crespo studsade och var spänd och jag hade ingenting i handen. Men jag beslöt mig för att rida vidare i rent träningssyfte. 
Resultatet: 58,714%

Nordmalings Ridklubb :
LA:4
En tävling vi helst vill glömma. Banan var läskig, publiken var läskig, skogen var läskig... Crespo drog runt med mig som en trasdocka hängande i tyglarna och det var med nöd och näppe vi höll oss innanför staketet.
Resultatet: 52,973%

Jemtryttarna:
LA:3
Här var Crespo väldigt spänd och vi inledde med en 3a i protokollet. Men för första gången lyckades jag rida ur spänningen och mot slutet hade jag en riktigt fin känsla.
Resultatet: 63,857% och en andraplacering.

Sen gick Crespo och vrickade sig i hagen, så det blev inga fler tävlingar för vår del. Kändes ändå skönt att vi fick avsluta med en bra ritt. 


(Här en bild från Nordmaling 2014)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0