Surrender

Det blev inte alls som jag hade tänkt mig idag. Jag hade bara hunnit jobba någon halvtimme då febern gjorde comeback, rejält.
Resten av arbetsdagen kämpade jag mig verkligen igenom. Svetten rann, hjärtat bankade och jag var helt skakis.
Eftermiddagen spenderade jag i soffan och jag fick flashbacks från när jag hade svininfluensan 2012.

Tog mig iallafall till stallet och promenerade Crespo i tjugo minuter. Att rida var inte ens att fundera på.
Nu ligger jag i soffan igen, med en kopp te. (Ni fattar hur sjuk jag är. Jag som hatar te!)
Jag har bestämt mig för att Crespo ska få en tre dagars vila. Eftersom jag ska vara borta hela torsdagen, så tänker jag att det får bli en microvila för honom nu, så kanske jag har en chans att bli frisk en gång för alla från den här långdragna febern.
(Är du nöjd nu mamma?)

Nu ska jag äta glass under värmefilten och försöka koppla av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0