Sömnlös

Jahapp, klockan är 4 och jag ligger vaken och kan absolut inte sova. Väntar bara på att klockan ska närma sig vettig tid så jag kan åka och släppa ut hästarna. 
 
Nikki red Zafir igår och åkte av för första gången. En rejäl åktur fick hon, och landade på armen och gjorde sig illa. Men tapper och modig satt hon upp och red vidare. Så duktig!
 
Här på Crespo, vid ett annat tillfälle.
 
Jag red Crespo i ridhuset och han var riktigt, riktigt fin! Min häst är helt fantastisk.
 
Nej, nu ska jag prova att sova en stund till. Hade tänkt rida på morgonen idag med och då måste jag ha energi.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken söt bild!

2015-11-15 @ 18:51:03
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0