Slö söndag

Idag har man inte gjort många knop. Hade ingen feber idag, men var kanske inte i någon toppform ändå direkt.

Vi hjälptes åt imorse hela familjen att släppa ut hästarna. Sen åt vi frukost i fikarummet innan vi mockade boxarna.
Jag och Nikki hämtade Crespo och Zafir och red ett tidigt morgonpass. Så roligt att kunna rida tillsammans, och båda hästarna skötte sig superbra!

Efteråt putsade vi utrustningen, och sen åkte Nikki till Lövåsen för att fortsätta rida och själv åkte jag hem och sov på soffan i nästan tre timmar! Kändes helt sjukt, men antagligen behövde jag det.

Sen åkte jag och plockade in hästarna, hämtade Nikki, köpte tårta och så åkte vi och firade min pappa. Till sist blev det en sista sväng i stallet och nu ska vi titta på Stjärnornas hoppning innan det är dags att göra kväll.
Imorgon står träning för Ida på schemat för både mig och Nikki.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0