Klubbmästerskap och medlemsfest

Imorse åkte vi till stallet kl 7 och släppte ut hästarna. Sen följde massor av förberedelser inför dagens hopptävling.

Lite kallt och blåsigt, men vi klarade oss från regnet. Några avramlingar men annars flöt det på superbra. 

Nikki och Malin preparerade banan tidigt imorse.

Årets klubbmästare blev Malin som hade bäst resultat från både dressyren och hoppningen. Här med Stjerna. Kallblod kan!

När tävlingarna var avslutade motionerade jag Crespo och sedan var det dags för årets medlemsfest. Vi åt middag på hotellet och under kvällen delades det ut priser i olika kategorier. Det är medlemmarna som nominerat och skrivit motiveringar, så jag blev extra glad när jag blev utsedd till årets ledare.

Älskar motiveringen: "För att hon lär ut bra, är skitbra, är snäll och ger bra råd och är skitduktig och peppande men hård" Haha!

En jättetrevlig kväll som avslutades i stallet med kvällsfodring.


Imorgon är det tidig morgon i stallet igen, och sedan ska jag rida Crespo, städa här hemma och förhoppningsvis hinna städa i hästbussen.







Kommentarer
Postat av: Emily Töyrä

Vilken fin utmärkelse!

2015-05-23 @ 22:36:13
URL: http://teamtoyra.se/livetmedhobbit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0