Hästar i alla storlekar

Imorse joggade jag Crespo ute i paddocken och han kändes bra. Red mest runt fyrkanten (50x50 m) och gjorde tempoväxlingar. Är lättare att rida på framåt när man har gott om utrymme, och så får Crespo lite mer framåtbjudning ute, även om det kan ta andra uttryck ibland som är mindre uppskattade. 

När jag skulle hämta honom i hagen var han däremot inte så peppad. Jag störde honom mitt i efter-frukost-vilan.

På kvällens ridlektion fick Nikki låna ponnyn Java, som är privatägd. Nikki var överlycklig!
Mindre lycklig var Lilleman. Han är nämligen jättekär i Java och stod och gnäggade efter henne när hon gick in.


Kommentarer
Postat av: Alina

Så söta!

2015-05-13 @ 08:09:39
URL: http://oncelikethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0