Favoritkillarna

Crespo har ridits i ridhuset två dagar i rad och faktiskt gått riktigt fint! Hoppas, hoppas vi kan hålla i det tills i helgen då vi åker på meeting i Lycksele. Vi ska rida LA:4 och LA:3 och enda målet egentligen är att jag ska hålla mig kvar på hästen.

Då Robert jobbar borta nu, så är det jag som ansvarar för Lilleman. Ikväll tog vi en sväng runt skrittstigen.
Det märks att det bara är Robert som kört Lilleman nu på sista tiden, för i början tyckte han det var konstigt att jag kom och skulle bestämma. Han insisterade flera gånger på att gå rakt ut i skogen där han och Robert brukar gå, men han fick vackert finna sig i att hålla sig på vägen. En trevlig liten promenad fick vi, och som tur var hade det slutat regna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0