Mordförsök och groupies

Imorse på fikat bjöd Emma mig på Fjällyougurt. Hon tog ingenting själv.
"Åh, vilken god vän" tänkte jag naivt.
Sen slog magknipen till som en blixt från klar himmel och jag började kallsvettas av smärta.
-Har du förgiftat mig? tjöt jag förtvivlat.
Emma drog sin häxhuva över huvudet och skrockade elakt.
-Imorse frågade jag min magiska spegel "Spegel, spegel på väggen där, säg vem som bäst på att rida är" och då svarade den "Emily" förklarade Emma och skrattade sitt djävulska häxskratt.
- Jag kommer att dö! ylade jag.
- Du får väl hoppas på kärlekens första kyss, föreslog Emma.
- Det är försent! Jag var lösaktig när jag var yngre, tjöt jag uppgivet.

Som tur var så gav magontet med sig när jag satt upp i sadeln på Crespo. Så kanske funkar det bättre att sitta upp på sin älskade häst, som med Kärlekens första kyss?

Sen försökte vi oss på en groupie. Resultatet?




Kommentarer
Postat av: Emma

HAhAHaHahaha! 😂😂

2015-03-13 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0