Ljusets hastighet

Den här dagen har varit lång men ändå gått otroligt snabbt.
Började med att jobba i stallet ett par timmar, och sedan skötte jag allt kring Crespo och Lilleman. Crespo hade helvila idag och fick njuta av vårvädret i hagen.
Lilleman och Robert har roat sig ute i skogen ikväll och det hade gått bra. De verkar trivas bra ihop de där två.

Hann hem en snabbis för att slänga i mig en filtallrik och kasta in en tvätt, sen bar det iväg ner till stallet igen för kvällens ridlektioner. Nikki fick vara hos morfar.
Efter att ha lindat Crespo och Åsnan och utfodrat alla hästar, fick jag tillsist åka hem och ta en dusch. Nu ligger jag på soffan och undrar hur jag ska orka ta mig till sängen, haha!

Gårdagens Lilleman, och åsneöron.


Imorgon blir det tidigt igen. Det ska jobbas i stallet och sen ska Crespo ridas. Sen ska det städas här hemma och förberedas för två dagars kalas. Vi har en blivande 7-åring i familjen.


Stora tjejen på ridskolans nya häst Kingston.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0